

- WYPRZEDAŻE I PRZECENY(19)
- ZABAWKI(986)
- ZABAWKI ANTYSTRESOWE. GADŻETY.(17)
- DLA NAJMŁODSZYCH(66)
- GRY LCD, ELEKTRONICZNE, KOMPUTEROWE, TV(4)
- GRY PLANSZOWE, TOWARZYSKIE, ZRĘCZNOŚCIOWE(53)
- ZABAWKI ARTYSTYCZNE I OGÓLNOROZWOJOWE(117)
- FIGURKI I ZESTAWY KOLEKCJONERSKIE(38)
- KLOCKI, MOZAIKI(147)
- KOLEJKI I LOKOMOTYWY(4)
- LALKI I AKCESORIA, FIGURKI, POSTACI(79)
- MASKOTKI, PRZYTULANKI(80)
- MATTEL(0)
- MEGA BLOKS(0)
- PUZZLE(77)
- SAMOCHODY I POJAZDY(237)
- STATKI I SAMOLOTY(22)
- ROWERY, JEŹDZIKI, CHODZIKI(5)
- ROBOTY(0)
- ZABAWKI W ZESTAWACH(19)
- ZABAWKI OGRODOWE I LETNIE(58)
- ZABAWKI INTERAKTYWNE(20)
- ZABAWKI POZOSTAŁE(158)
- ZABAWKI DREWNIANE(24)
- ZABAWKI I GRY EDUKACYJNE(67)
- KSIĄŻKI DLA DZIECI, LITERATURA DZIECIĘCA(16)
- ARTYKUŁY SZKOLNE I PAPIERNICZE(32)
- FLORYSTYKA I DEKORACJE(22)
- RĘKODZIEŁO(9)
- Walentynki(30)
- USŁUGI REKLAMOWE(4)
Nowości
Promocje


Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


ANGRY BIRDS WŚCIEKŁE PTAKI - GRA ZRĘCZNOŚCIOWA BLISTER





Opis
Zestaw składa się z 8 figurek, procy, muru (3 klocki), kostki.
Średnica głowy ptaka ok. 3 cm.
Od lat 3.
Produkty powiązane
AUTOKOLEKCJA KINSMART 1:32 - AUDI

"MOJE LABORATORIUM" - ZESTAWY DO DOŚWIADCZEŃ ZZG

AUTOKOLEKCJA KIT - MODELE AUT DO SAMODZIELNEGO ZŁOŻENIA

AUTOKOLEKCJA KINSMART 1:32 do 1:46 - FORD

AUDI TT STEROWANE RADIEM, SKLALA 1:24

AUTOKOLEKCJA ALLOMETAL PRO 1:32 - MERCEDES-BENZ SLK

"BAJKI EZOPA" W TWARDEJ OPRAWIE

"BINGO JEST GODZINA..." - GRA PAMIĘCIOWA

"PIECYK" - WZMACNIACZ DO GITARY DOTYKOWEJ PAPPER JAMZ. NOWOŚĆ!

AUTOBUS AUTOKAR TURYSTYCZNY Z PILOTEM NA RADIO

"KARTY SCRIBA" - SŁOWNA GRA W KARTY

"POZNAJEMY POLSKĘ" - TURNIEJ WIEDZY DLA DZIECI I DOROSŁYCH

ANIMAGIC - POCIESZNY PIESEK SUNNY

AUTOKOLEKCJA KINSMART 1:40 - SUBARU IMPREZA WRC 2007

ANGRY BIRDS PLENEROWA GRA ZRĘCZNOŚCIOWA DUŻE PTAKI

ALARM Z ZAWIESZKĄ MONSTER HIGH

AUTO SPORTOWE STEROWANE PILOTEM NA RADIO

ANGRY BIRDS WŚCIEKŁE PTAKI GRA ZRĘCZNOŚCIOWA, 5 PTAKÓW

ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

ATESTOWANE GUMKI LOOM BANDZ DO ZAPLATANIA, 600szt MIX KOLOR. CERTYFIKAT BEZPIECZEŃSTWA

AUTOKOLEKCJA KINSMART 1:40, HUMMER

AUTOKOLEKCJA KINSMART 1:38 - LAMBORGHINI URUS

ALEXANDER MOZAIKA GRZYBKOWA 300 ELEMENTÓW Z PLASZĄ

AUTOKOLEKCJA De Agostini - WOŁGA GAZ 3102 lub 24-02

AUTOKOLEKCJA De Agostini - SIMCA ARONDE A90

AUTOKOLEKCJA De Agostini - MOSKWICZ 423N

PIĘKNA LALKA W PUDEŁKU PREZENTOWYM. Śpiewa i mówi po polsku.

Piękna lalka w pudełku prezentowym. Wysokość ok, 45cm. Mówi i śpiewa po polsku- kilka fraz oraz kilka piosenek.
Od lat 3
Flotylla - gra strategiczna

Biznes po polsku - gra rodzinna

Remik liczbowy - gra rodzinna Alexander

Gra LCD SUDOKU INTERKOBO

GRA TV "30 w 1" BBL-833

GRABIE PLASKITOWE DUŻE 45cm

GRA ZRĘCZNOŚCIOWA INTERKOBO - SKACZĄCE MAŁPKI

MAŁY BANK - GRA FINANSOWA

PRL - SENTYMENTALN GRA PLANSZOWA DLA CAŁEJ RODZINY

RUMMIKUB - GRA STRATEGICZNA

EPEE - GRA ZRĘCZNOŚCIOWA - LATAJĄCY DYWAN

LATAJĄCA BILLA - GRA ZRĘCZNOŚCIOWA, 15cm

ŁOPATA I GRABIE - KOMPLET, 50cm

GRA ZRĘCZNOŚCIOWA RYBKI. RYBKI Z WĘDKĄ NA MAGNES

Rybki z wędką na magnes. Gra zręcznościowa.
Zwycięża ten, kto w najkrótszym czasie złapie więcej rybek.
W zestawie 4 rybki i wędka.
Od lat 3
NEO-LINA, GRANIE W ZAPLĄTANIE. GRA ZRĘCZNOŚCIOWA EPEE

Nowość od EPEE! Gra zręcznościowa Neo-lina to 45 zakręconych sztuczek z kolorowym brokatowym sznurkiem. Rozwija kreatywność, myślenie i spryt.
Od lat 5
GRA ZRĘCZNOŚCIOWA SPADAJĄCE MAŁPKI (FALLING MONKEYS)

Wspaniała, ekscytująca gra zręcznościowa "spadające małpki" ćwiczy refleks, spostrzegawczość, rozwija myślenie strategiczne. Przeznaczona dla 2-4 graczy od lat 5 , ale radość sprawi nawet dorosłym.
Od lat 5
GRA PLANSZOWA 2w1 - W SKLEPIE / W OGRODZIE

Zestaw dwóch gier planszowych - "W ogrodzie" i "W sklepie". W zestawie plansza, pionki 4 szt, kostka do gry, żetony 28 szt oraz instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Wiek: 5+
GRA PLANSZOWA "NIE ŚMIEJ SIĘ"

Dasz radę zachować powagę? Jeśli sądzisz, że tak spróbuj swoich sił w grze "Nie śmiej się". Ta gra planszowa to ekscytująca gra dla całej rodziny. W zestawie plansza, karty haseł 110 szt, kostka go gry, pionki 8 szt, klepsydra, kamień celtycki 1 szt, nos klauna 1 szt oraz instrukcja.
Ilość graczy: 3-8
Wiek: 8+
GRA TOWARZYSKA KŁAMCZUCH (LIAR)

Kłamczuch to ekscytująca gra rodzinna. Polega na pozbyciu się jak najszybciej swoich kart, choćby za cenę kłamstwa. Jeśli zostaniesz przyłapany musisz nałożyć na nos kolejny kubeczek, Wygra ten, kto pozbędzie się najszybciej swoich kar i będzie miał najkrótszy nos!
Starasz się jak najszybciej pozbyć swoich kart.
Pada pytanie z planszy: Czy widziałeś Smoka?
Sprawdź swoje karty – czy masz jakieś karty ze Smokiem?
Wyłóż karty na stół obrazkiem do dołu i przekonaj miną przeciwników, że położyłeś same Smoki.
Jeśli Ci nie uwierzą, sprawdzą! Gdy skłamałeś urośnie Twój nos. Gdy mówiłeś prawdę rośnie nos przeciwnika! Spróbuj nabrać innych graczy i blefuj!
Zestaw zawiera
- 4 x plastikowe okulary
- 11 nakładek na nos
- plansza
- 24 karty (duża stopa, duch, obcy, czarownica, smok, dzicy)
Ilość graczy: 3-4
Wiek: 3+
GRA PLANSZOWA DLA CAŁEJ RODZINY "CZACHA DYMI"

"Czacha dymi" to nie tylko gra planszowa ale też okazja do poznania wielu ciekawostek z różnych dziedzin naszego życia. Musisz określić czy zadane pytanie to prawda czy fałsz. Za trafienie - nagroda, za fałsz - kara.
W zestawie: 162 karty z pytaniami, 4 pionki, kostka oraz instrukcja.
Ilość graczy: 2-4
Wiek: 8+
GRA ZRĘCZNOŚCIOWA EVEREST

Gra zręcznościowa i strategiczna Everest. Zadaniem każdego z graczy jest dostać się na sam szczyt góry, pomimo różnych przeszkód.
Gra zawiera: plastikową makietę góry, 4 alpinistów, 1 ruletkę oraz instrukcję.
Ilość graczy: 2
Wiek: 3+
GRA TOWARZYSKA 5 SEKUND

Gra 5 sekund to gra, w której musisz bardzo szybko myśleć i mówić. Ćwiczy umiejętność działania pod presją.
Gra zawiera: 372 karty z pytaniami, 6kart "następny", 6 kart "zmiana", 6 pionków do gry, plansza, czasomierz i pudełko na karty.
Ilość graczy: 3-6
Wiek: 8+
DART GRA ZRĘCZNOŚCIOWA \ RZUTKI

Dart gra zręcznościowa z rzutkami
Zestaw składa się z:
- tarczy o średnicy około 35 cm,
-6 rzutek,
-uchwytu na rzutki,
-6 zapasowych końcówek do rzutek
-instrukcji
GRA TOWARZYSKA 5 SEKUND edycja specjalna

Gra 5 sekund to gra, w której musisz bardzo szybko myśleć i mówić. Ćwiczy umiejętność działania pod presją. Edycja specjalna z pytaniami ułożonymi przez graczy
Gra zawiera: 362 karty z pytaniami, 1 6kart na swoje pytania,6 kart "następny" 6 kart "zmiana", 6 pionków do gry, plansza, czasomierz i pudełko na karty.
Ilość graczy: 3-6
Wiek: 8+
GRA PAMIĘCIOWA NATAKIA - ZGADNIJ KTO TO?

Gra typu memory. Ćwiczy spostrzegawczość i pamięć.
Gra zawiera: plastikową planszę do wpinania postaci, wizerunki różnych osób oraz instrukcję.
Ilość graczy: 2
Wiek: 4+
GRA EDUKACYJNA DZIECI KONTRA RODZICE - POLSKIE ZWYCZAJE

Gry z tej serii to zestaw edukacyjnych pytań, które pozwalają dzieciom poznać otaczający świat - dziecko poznaje polskie zwyczaje.
Gra zawiera: 156 pytań, 54 karty, 2 karty pułapki oraz instrukcję.
Ilość graczy: 2-6
Wiek: 6+
GRA EDUKACYJNA DZIECI KONTRA RODZICE - DZIADEK I BABCIA

Gry z tej serii to zestaw edukacyjnych pytań, które pozwalają dzieciom poznać otaczający świat - dziecko dowiaduje się dużo o swoich dziadkach, a dziadkowie o wnukach.
Gra zawiera: 150 pytań, 50 kart oraz instrukcję.
Ilość graczy: 2-6
Wiek: 6+
GRA PLANSZOWA PANTOMIMA LIGHT - POKAŻ TO CAŁYM SOBĄ

Gra Planszowa Pantomima Light - Pokaż To Całym Sobą
,,Pantomima" to gra drużynowa, w której gracze pokazują hasła za pomocą gestów i mowy ciała. Uczestnicy muszą jak najlepiej i najszybciej pokazywać hasła swojej drużynie, tak by zdobyć największą ilość punktów i jak najszybciej dotrzeć do mety.
Zawartość pudełka:
Plansza - 1szt.
Klepsydra - 1szt.
Pionki - 2szt.
Karty Marionetka - 5szt.
Karty z hasłami 50 szt.
Kolorowa kostka 1szt.
Instrukcja
Wiek 9+
GRA PLANSZOWA I BAJKA KOT W BUTACH

Kot W Butach - Gra Planszowa I Bajka
Ta wersja Kota w butach, to bajka i gra planszowa. Najmłodszym dzieciom można przeczytać jedną z najpopularniejszych bajek. Jej bohaterów i ich przygody dzieci odnajdą powtórnie w scenariuszu atrakcyjnej gry planszowej, w której może uczestniczyć od 2 do 4 osób.
Zawartość pudełka:
Plansza
4 pionki
Kostka do gry
Bajka
Instrukcja
Przeczytaj dziecku bajkę, a potem zagraj z nim w grę!
Wiek 5+
GRA PLANSZOWA 2W1 - W LESIE \ W SADZIE

Gra Planszowa 2w1- W Lesie \ W Sadzie
W lesie i w sadzie to gry losowe, w których decydują szczęśliwe rzuty kostką. Dużą atrakcją obu gier są ich rekwizyty. Każdy gracz ma własny koszyk, do którego zbiera grzyby lub owoce. Wielkość zbiorów ma wpływ na zwycięstwo, a zdobywanie trofeów wywołuje wiele emocji i zapewnia dużo dobrej zabawy.
Zawartość pudełka:
Plansza dwustronna
Pionki do gry 4szt
Kostka do gry
Koszyki 4szt.
Owoce 26szt.
Grzyby 20szt.
Instrukcja
Wiek 4+
WYŚCIG ORTOGRAFICZNY - GRA EDUKACYJNA

Wyścig ortograficzny - Gra edukacyjna
W grze ,,Wyścig Ortograficzny" wygrywa ten, kto najszybciej odnajdzie, wśród tabliczek leżących na stole, obrazek zawierający w nazwie literę z pola, na którym zatrzymał się pionek. W trakcie zabawy dzieci poznają i utrwalają sobie właściwą pisownię wyrazów z ,,z" ,,rz" ,,ż" ,,ch" ,,h" ,,ó" i ,,u". Gra jest również świetnym treningiem spostrzegawczości i refleksu dla młodszych i starszych graczy.
Zawartość pudełka:
Tabliczki z obrazkami 32szt.
Pionek 1szt.
Plansza
Kostka
Żetony 30szt.
Instrukcja
Wiek 7+
PAPIER KAMIEŃ NOŻYCE - GRA FAMILIJNA

Papier, kamień, nożyce - Gra Familijna
,,Papier, kamień, nożyce" to super atrakcyjna, nowa odsłona dynamicznej i znanej każdemu gry. Jej nowe zasady polegają na stworzeniu wspólnej, wieloosobowej rywalizacji, która nie polega już tylko na przypadkowym wyborze i zdawaniu się na szczęśliwy traf by wygrać. We wszystkich nowych wariantach musisz wykazać się refleksem, spostrzegawczością i umiejętnością właściwego kojarzenia. Atrakcyjne rekwizyty (karty, plansza, pionki, kostki, żetony) i reguły gry gwarantują znakomitą, wesołą i pełną emocji zabawę dzieciom, starszym... całej rodzinie.
Zawartość:
Karty 30szt
Plansza
Pionki
Kostka mała z literami P,N,K
Kostka duża z Literami P,N,K i z symbolami kota, słonia i myszy
Kostka duża z symbolami kota, słonia i myszy
Żetony 5szt
Instrukcja
Wiek 4+
GRA - MÓJ PIERWSZY TELETURNIEJ

Mój pierwszy teleturniej - gra
Działaj w zespole lub sam i udowodnij, że potrafisz najlepiej odpowiadać na zadane pytania! Wykaż się dzwonkowym refleksem, by zdążyć przed rywalami. Zatem zawodnicy! Przygotujcie się i zaczynamy!
Zawartość:
Dwustronne karty teleturnieju:
niebieskie, do Rundy 1 - 90szt.
żółte, do Rundy 2 - 20szt.
Stojące tabliczki 2szt.
Suchościeralna tablica wyników
Mazak
Dzwonek
Instrukcja
Wiek 7+
GORĄCY ZIEMNIAK - GRA PLANSZOWA

Gorący Ziemniak - Gra Planszowa
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? przygotujcie si, bo zaraz to sprawdzicie! W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz! Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy!
Wspaniała rozrywka bez względu na wiek!
Zestaw zawiera:
Plansza do gry 1szt.
Gorący Ziemniak - kulka - 1szt.
Karty Pytań - 110szt
Pionki 4szt
Bączek 1szt.
Instrukcja
Wiek 8+
BIPPER JUNIOR 1.0 - 4 GRY W 1

Bipper Junior - 4 gry w 1
Cztery super gry w jednym elektronicznym bipperze!
Grajcie w domu, z rodziną lub przyjaciółmi. Z bipperem nie można się nudzić!
1. Państwa, miasta
Przygotujcie się do gry - ołówki w dłoń! Podaj państwo, miasto, imię...zaczynające się na literę B, zanim bipper skończy odliczać czas.
2. Quiz
Sprawdźcie swoją wiedzę! Bipper zada Wam ponad 400 pytań i poda poprawne odpowiedzi. Kto z Was okaże się najlepszy? ( gra o dwóch poziomach trudności)
3. Kalambury
Podzielcie się na dwie drużyny ( czerwoni i niebiescy). Użyjcie dołączonych do zestawu kart. Celem gry jest odgadnięcie jak największej ilości słów w dwóch kategoriach rysowaniu i rzeżbieniu.
4. Zgadywanka
Bipper poda Wam trzy podpowiedzi, a wy jak najszybciej musicie odgadnąć hasło.
Zestaw zawiera:
1 elektroniczny przycisk Bipper
1 plansza
4 pionki
56 kart
4 notesy
4 ołówki
1 masa plastyczna
Instrukcja
W zestawie 3 baterie AA
Wiek 8+
RODZINNA GIMNASTYKA - MOJA PIERWSZA GRA PLANSZOWA - 2 GRY W ZESTA\WIE

Rodzinna Gimnastyka - Moja Pierwsza Gra Planszowa
W zestawie dwie gry
Niesamowita i pełna emocji gra dla całej rodziny. Specjalnie dobrane zestawy zadań wpływają stymulująco na rozwój psycho-ruchowy dzieci. Gra w zabawny sposób zachęca do aktywności ruchowej oraz pobudza wyobraźnię dziecka. Rozrywka poprzez dużą dawkę humoru niesamowicie integruje rodzinę, a także jest doskonałym narzędziem edukacyjnym.
Zestaw zawiera:
2 gry planszowe
28 kart z zadaniami
6 pionków
Wiek 3+
POWIEDZ TO - GRA

Powiedz To - Gra
Zbieraj karty z odgadniętymi hasłami. Wygrywa drużyna z największą liczbą zebranych kart.
Cała trudność polega na odgadnięciu tego co ktoś mówi trzymając w ustach ustnik zniekształcający mowę.
Zestaw zawiera 5 ustników, 200 dwustronnych kart i klepsydrę
Wiek 16+
JUMPING GRASSHOPPER - SKACZĄCE ŚWIERSZCZE - GRA FAMILIJNA

Skaczące, przewrotne świerszcze - gra familijna - Jumping grashopper
Aby zagrać należy podzielić się na dwie drużyny koników. Obie druzyny starają się przewrócić wszystkie źdźbła trawy. Na zmianę skaczą świerszczami - gra wymaga celności i zręczności, a co za tym idzie, zapewnia ekscytującą i pełną emocji zabawe.
Drużyna, która jako pierwsza przewróci wszystkie źdźbła trawy, wygrywa!
Zawartość opakowania:
19 drewnianych źdźbeł trawy (9 jasnozielonych, 9 ciemnozielonych, 1 czerwony)
2 figurki konika polnego (1 jasnozielony, 1 ciemnozielony)
1 torba materiałowa (do transportu i przechowywania gry!)
1 instrukcja
Wiek 3+
GRA GŁODNE KROKODYLE - MUSISZ KŁAPAĆ ŻEBY RYBKI ZŁAPAĆ

Głodne Krokodyle -Musisz kłapać by rybki złapać - gra
Głodne krokodyle to zwariowana i zabawna gra zręcznościowa, w której zamieniacie się w krokodyle głodomory. Załóżcie maski i przygotujcie się na krokodylą ucztę. Złapcie wszystkie rybki, a w szczególności tę złotą.
Zawartość opakowania:
3 maski krokodyli
13 rybek
instrukcja
Wiek 5+
GRA 2W1 - POCZTA I SKLEP - TREFL

Poczta i sklep - Gra 2w1
Poczta i sklep to niesamowita zabawa w kupowanie, sprzedawani i wysyłanie listów. pomóż swemu dziecku wejść w realny świat, baw się z nim i naucz jak należy zachować się w sklepie, na poczcie czy w banku. Pomogą ci w tym ciekawe scenariusze zabaw zawarte w instrukcji. Wspólna zabawa w odgrywanie ról rozwija wyobraźnię, słownictwo jak również pomaga dziecku zrozumieć różne role społeczne i otaczającą rzeczywistość.
W twojej lodówce brakuje kilku produktów na śniadanie.
Kolega z przedszkola ma urodziny i trzeba mu kupić jakiś prezent, a babci wysłać kartkę. O rety - tyle rzeczy do załatwienia - trzeba iść do sklepu i na pocztę.
Zawartość pudełka:
1 okienko sklepowo\ pocztowe
1 lada sklepowo\ pocztowa
2 komputery sklepowe
58 klocków z artykułami do kupowania
30 banknotów
8 monet
12 kartek pocztowych
10 kopert
48 znaczków pocztowych
Wiek 3+